Hyppigt stillede spørgsmål

ferm LIVING har desværre ikke vores egne butikker, men vi har en masse forhandlere rundt omkring i verden. Brug vores store locator til at finde den forhandler, der er nærmest dig.

Gå til store locator

På vores webshop kan du betale i euro, danske kroner, svenske kroner og britiske pund.

Gå til webshoppen

Du kan betale med kreditkort (Dankort, Visa, MasterCard), PayPal, MobilePay (kun i DK), SoFort (DE) og iDeal (EUR).

Har du problemer med at bestille online, kan du altid kontakte vores kundeservice på tlf: 7022 7523 eller webshop@fermliving.com – medsend gerne evt. fejlkode, hvilken browser du benytter, et ORD-nummer og/eller beskrivelse af fejlen. Så har vi de bedste forudsætninger for at hjælpe dig hurtigst muligt med problemet.

Ved bestilling af varer til levering udenfor EU betaler du ikke dansk moms, men der kan blive pålagt moms, importgebyrer og/eller afgifter i overensstemmelse med nationale regler, så snart pakken ankommer til leveringslandet. Vi kan desværre ikke forudsige hvilket beløb, der vil blive pålagt din ordre. Du er selv ansvarlig for, at alle relevante importomkostninger til valgte land er betalt.

Vi tager ingen kreditkortgebyrer, men der vil blive lagt leveringsomkostninger oven i de viste priser.

Når din bestilling bliver afsendt fra vores lager, vil du straks modtage en e-mail med et tracking nummer på pakken på den mail, du har indtastet på din ordre. Hvis du ikke har modtaget én mail fra os, så tjek først dit spamfilter og om du har indtastet den rigtige e-mailadresse.

Er du i tvivl – kontakt vores kundeservice på tlf: 7022 7523 eller på webshop@fermliving.com – husk at have dit ORD-nummer klar, så vi kan hjælpe dig hurtigst muligt.

Ønsker du at annullere din ordre, skal du hurtigst muligt (inden for 24 timer) give besked herom på tlf. 7022 7523 eller på webshop@fermliving.com

Ønsker du at ændre din ordre kan du ligeledes kontakte vores kundeservice. Det er muligt at slette varer fra en ordre, men du kan ikke tilføje varer, da det godkendte beløb ved betaling ikke kan overstiges efter endt køb.

Din ordre bliver sendt fra vores lager inden for 1-2 hverdage. Du vil modtage besked, hvis der mod forventning skulle forekomme uventede forsinkelser på din bestilling.

Vi leverer typisk varerne med GLS, DSV, PostNord, Prime Cargo og LGT.
Vi leverer ikke til postboks og det er ikke muligt at afhente varer direkte hos vores lager.

Har du modtaget en ødelagt vare, skal du hurtigst muligt give besked herom på webshop@fermliving.com eller på tlf: 7022 7523 – husk at vedhæfte en kopi af din ordre samt ORD-nummer.

Har du modtaget en/flere forkerte vare(r), skal du hurtigst muligt give besked herom på webshop@fermliving.com eller på tlf: 7022 7523 – husk at vedhæfte en kopi af din ordrebekræftelse samt ORD-nummer.

Se vores leveringstider under afsnittet ”fragt” her.

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, kan det betyde én af flere ting.

1. Enten er din ordre ikke godkendt og derfor ikke gennemført – du modtager derfor ikke en bekræftelse på købet.
2. Tjek om ordrebekræftelsen er endt i dit spamfilter i din mailindbakke
3. Dobbelttjek om den mailadresse, du har indtastet, er korrekt.

Har du stadig ikke modtaget din ordrebekræftelse, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 7022 7523 eller på mail: webshop@fermliving.com

Når du fortryder, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder eventuelle leveringsomkostninger.
Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

Har du ikke modtaget det korrekte beløb retur for dine varer? Kontakt vores kundeservice på tlf: 7022 7523 eller på mail: webshop@fermliving.com

BEMÆRK: Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på. Du må normalt undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug, eksempelvis må du ikke fjerne mærkater og hangtags. Hvis du har brugt varen på en måde, som man ikke må eller kan i en forretning, og vi ikke kan sælge den igen eller ikke kan sælge den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet. Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage. Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace-nummer.