hyppigt stillede spørgsmål

Vores produkter sælges gennem forhandlere over hele verden. Hvis du vil se produktet "live", kan du finde en butik i nærheden af dig under Forhandlere

Find butik

Det er sikkert, fordi din e-mail-software behandler e-mails fra os som spam og derfor sender dem hen i din spammappe. For at løse dette problem skal du tilføje info@fermliving.com til din e-mail-adressebog, og så burde du være i stand til at modtage vores nyhedsbrev.
 
Hvis dette ikke løser problemet, har du måske skrevet en forkert e-mail-adresse, da du tilmeldte dig hos os. Prøv at melde dig til igen.

 

Dit kreditkort fratrækkes ikke penge, før pakken har forladt vores lager.
Det er ikke muligt at opkræve et større beløb, end du har godkendt.

Vi tager imod VISA, Mastercard, Dankort, Visa/Dankort, PayPal og Mobilepay.
 
Vi opkræver ikke kreditkortgebyr.

Produkter kan købes med DKK, EUR, GBP og SEK.
 

Hvis du ikke har modtaget en bekræftelse af forsendelse, er det sandsynligvis, fordi din ordre endnu ikke er blevet afsendt. Ordre sendes almindeligvis inden for to hverdage efter modtagelsen af din ordre, men der kan opstå forsinkelser. Det er også muligt, at din ordre er blevet afsendt, og bekræftelsen er ikke blevet sendt på grund af en teknisk fejl. Hvis der er gået mere end 5 dage, efter at du afgav din ordre, beder vi dig kontakte os.
 
Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse via e-mail, skal du ikke afgive en ny ordre, før du er sikker på, at din ordre ikke gik igennem. Ellers kan du ende med en dobbelt ordre. Kontakt kundeservice for at bekræfte, at vi har modtaget din ordre.

Det er muligt at annullere din ordre, hvis den ikke er blevet afsendt. Kontakt os, og så kan vi hjælpe dig.
 
Det er ikke muligt at ændre din ordre, når den er blevet afgivet. Det omfatter også at ændre størrelse eller farve på et produkt, fjerne en genstand, skifte leveringsadresse eller betalingsmåde.
 
Hvis din ordre er blevet sendt, er du nødt til at returnere produkterne for at få pengene tilbage. Du kan dog ikke få penge tilbage for fragt.

Så snart din ordre afsendes fra vores lager, modtager du en e-mail med et forsendelsesnummer.
 
Hvis du ikke har modtaget din ordre efter to uger, bedes du kontakte vores kundeservice.

Alle pakker sendes fra vores lager i Danmark inden for to dage, efter at din ordre er blevet afgivet.
 
Normal leveringstid, efter at pakken har forladt vores lager, er:
 
1 hverdag til Danmark
 
2-3 hverdage til Europa
 
4-8 hverdage til alle andre destinationer

Så snart din ordre er blevet afsendt fra vores lager, modtager du en e-mail med et forsendelsesnummer.

Hvis du ikke har modtaget alle de produkter, du har bestilt, beder vi dig kontakte kundeservice. Hvis du sender os en e-mail, beder vi dig inkludere dit ordrenummer.

Vi ønsker, at alle vores kunder skal modtage produkter af høj kvalitet. Hvis det modtagne produkt er beskadiget, eller du har modtaget et forkert produkt, beder vi dig kontakte kundeservice.
 
Hvis du sender os en e-mail angående et beskadiget produkt, beder vi dig medtage så mange oplysninger som muligt samt et billede af produktet. Et billede siger ofte mere end tusind ord.

Du kan returnere et produkt inden for 14 dage efter modtagelsen og få pengene tilbage.
 
Vi giver pengene tilbage for det beløb, du betalte for produktet. Du kan ikke få pengene tilbage for fragt.
 
Du skal udfylde returskemaet, der er vedlagt din ordre. Hvis du har mistet det, kan du downloade det her. Husk på at medtage ordrenummer samt dit navn og din adresse. Uden disse oplysninger vil vi ikke kunne behandle din anmodning om at få pengene tilbage.
 
Alle produkter skal returneres i deres oprindelige indpakning. Indpakningen må ikke være brudt eller beskadiget på nogen måde, og det gælder også selve produktet. Hvis produkterne eller indpakningen er beskadiget, når vi modtager dem, kan vi ikke give dig pengene tilbage.
 
Medmindre vi begår en fejl og sender dig et forkert produkt, skal du selv arrangere og betale for fragten for at sende varerne tilbage.
 
Varerne er dit ansvar, indtil de er fremme ved vores lager. Sørg for, at du pakker dem sikkert for at forhindre skader på produkterne eller æskerne.

Vores returadresse er:


System Transport A/S
att.: ferm LIVING ApS
Transportcenter Alle 19
DK-7400 Herning 
Denmark
 

Hvis du har mistet returskemaet, kan du finde et nyt et her.;

 

Download her

 

Følg anvisningerne på skemaet, og husk at medtage dit ordrenummer. Vedlæg skemaet med de returnerede produkter.

Desværre er det ikke muligt at bytte et produkt for et andet. Hvis du vil have et andet produkt, end det du har købt, skal du afgive en ny ordre online og returnere det oprindelige produkt for at få pengene tilbage.

Det kan tage op til 14 dage, før vi modtager dine varer retur, afhængig af hvilken postservice du bruger. Når vi har modtaget de returnerede produkter, undersøger vi dem og behandler refunderingen inden for 48 timer.
 
Hvis du ikke har fået pengene tilbage inden for tre uger efter at have returneret produkterne, beder vi dig kontakte vores kundeservice.
 

Vi beklager, hvis vi har lavet en fejl med din refundering. Kontakt vores kundeservice, og så får vi styr på det hurtigst muligt.